بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

عجب تحویل بازاریه!!!

عجب تحویل بازاریه! ای وللللل عیال جون داشتی از مانیتور میزدی بیرون انقدر بوس فرستادی  

فافا جون من با ایده داستانت حال کردم، راجع به پیشنهاد خاستگاریتم فک میکنم  ولی اجازه بده چند تا فحش آبدار بت بدم که دیگه مارو سرکار نذاری، آخه ج... خانوم این بود سورپرایزت، کی میخای دست از این ج... بازیات برداری! (حالا خوبه اینجا هست وگرنه آدم روش نمیشه این حرفا رو رو در رو بزنه!! خدایی خودم خجالت کشیدم  ) عزیزم سه تا داداشا خوبن، میخام یکیشون واسه خودت بگیرم، یکیشونو واسه سمی ، یکیشونم واسه خودم  داداش بزرگه روز زن مسیج داده بود، روز مادرو تبریک گفته بود  من میگم ترکن ، میگید چرا میگی...  

سمی جون اگه تا 19 خرداد هستی، پنج شنبه دیگه بریم خونه جیگی، دربه در زود خبر بده!  

بچه ها جون ایشااله چندروز تعطیلی بهتون خوش بگذره و تو این ارتحالی، عشق و حالی بکنید. ما ایشاله فردا میریم کاشان با خواهرم اینا.

قربون همتون برم. 

پ. ن: دلم خییییییییلی آریشو رو میخاد