بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

ای الهی من قربون تو برم جیگی جون مهربون بامزه خودم

سلام دوست جونا

سلام جیگییییییییی جووووووووووووووونننننننننننننننننننن چه میکنی با زحمتای ما؟

عزیز دلم به منم واقعا خیلییییییییییییییییییییییییییییی خوش گذشت. همه چیز عالیییییییییی بود. اگه تو بفرمائید شام شرکت کنی اولی من که بهت ۱۰ میدم جیگر. بابت همه چیز واقعا ممنون عزیزم. واقعا جای آریشو جون خیلی خالی بود.

راستی از پ... هم خیلی تشکر کن و از طرف من به خاطر داشتن خانم به این جیگری خوشگلی خوش هیکلی کدبانو و خوش سلیقه و خلاصه همه چیز تموم بهش تبریک بگو.

خونتونم واقعا قشنگه مبارکتون باشه.

شونه مال من که نیست جیگی جون ببین مال کدوم ج...

راستی بچه ها ببخشید دیشب یادم رفت عکسارو بریزم رو فلش بیارم براتون میل کنم ان شالاه امشب میریزم رو فلش فردا براتون میل میکنم. حجم فیلم هم بالاس ۲۰۰ مگابایت نمیشه میل کرد دیدمتون واستون میرم.

دکی جون ببخشید بدقول شدماااااااا

دوستون دارم

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس