بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

آریشو غمگین ...

سلام بچه ها جون،

خوبید؟ خوشید ایشالله؟

من این چند وقت به چند دلیل نتونستم بیام اینجا سر بزنم. اولآ که جای میز کارم عوض شده بود و دیگه مونیتورش از پشت دید داشت. برا همین روزها که سر کار بودم نمی تونستم بیام بنویسم. می موند شب ها با این لپ تاپم که دیگه واقعآ داره جون منو می گیره انقدر که کند شده و ویروس هم گرفته! کلآ هم که سرم با تز شلوغ بود! و البته راستش یه دلیل دیگش هم این بود که دفعۀ آخری که مدیریت دعوام کرد که چرا چند تا پست می ذارم انگیزم رو برا نوشتن از دست دادم! آخه هی می گفتم اِی بابا! حالا چه جوری برم بنویسم که در چارچوب قوانین سایت باشه! خلاصه که این جوری ها!

از طرفی هم یادم بود که گفته بودید می خواید یه بار برید خونه جیگی جون. منم که از قبل کلی چک و چونه زده بودم که ویدیو چَت کنیم. شمام که گفته بودید حلّه! منم که سپرده بودم که اگه دیدید تو وبلاگ از من خبری نیست و شما خواستید دور هم جمع بشید حتمآ با ایمیل بهم خبر بدید که حداقل تلفن بزنم بهتون وقتی دور هم جمعید! خلاصه پیش خودم می گفتم که حتمآ هنوز قرارشون رو قطعی نکردن! الان که اومدم اینجا از اون پست های قدیمی شروع کردم به خوندن که ...

واقعآ هنوز تو شُک هستم! باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا! آخه مگه قرار نبود وقتی می خواید برید خونه جیگی به من خبر بدید که با هم ویدیو چَت کنیم! خوبه که من توی آخرین پستم تاکید کرده بودم که با ایمیل بهم خبر بدید که منم حتمآ در جریان باشم! بابا آخه فافا! مگه تو قول نداده بودی که حتمآ ترتیب اسکایپ رو بدی! جیگی بابا تو هم که گفته بودی اسکایپ می کنیم! حتی عیال عکس هاش هم برا من نفرستاده! بابا آخه این چه وضعشه؟ :(((((((((((((((((((((( واقعآ که ... :(( خلاصه اصلآ فکرشم نمی کردم که بدون اینکه خبر بدید برید خونه جیگی! آخه بابا شما ها ماشالله مهندسید! خب وقتی یکی به وبلاگ سر نزنه که نمی تونه "آریشو کجایی" های شما رم ببینه! اونم وقتی خودش گفته ایمیل بزنید! خب یه ایمیل می زدید دیگه! هِییییییییییییییییییییییی! :(

تازه دفعۀ قبل هم که رفته بودید بیرون من گفته بودم بگید چه خبر بود، چه کار کردید، کجا رفتید! تازه خودم گفته بودم اگه سختتونه به فینگیلیش ایمیل بزنید! ولی هیچ کی هیچ خبری نداد!

پ.ن: :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((