بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

سلام مجدد

جیگی جونم، دشمنت شرمنده قربونت برم. حالا که شب نموندن پس اشکال نداره 

جیگی جونم، خونۀ جدیدت خیلی خیلی مبارکت باشه. ایشالله روزهای خیلی شیرینی توش داشته باشید. عزیزم، من منتظر بودم که بچه ها بگن دارن می آن خونت که بهشون بگم من رو هم توی خرید کادوی منزل نوت حساب کنن. خلاصه دیگه شرمنده که اینجوری شد. بازم منزل نوتون کلّی مبارک باشه. ایشالله به سلامتی 

دکی جون با مرامم، قربونت برم عزیزم. خواهش می کنم، دور از جون تو و بقیه. کَرِتم به مولا. می خوامتون :*

ولی دکی جون، با اینکه تو  واسه من یه دونه ای و حرفت تا و اما و اگر نداره، ولی آخه تو که تو زندگی ما نیستی ببینی این عیال من چه کار می کنه؟  هِی در غیاب من از این پارتی های مختلط می ره! معلوم نیست اونجا چه کارا می کنه که حتی عکس هاش رم برا من نمی فرسته! من تو کنج غربت به پاش نشستم اونوقت اون هرشب هرشب تو این پارتی تو اون پارتیه! آخه این که زندگی نمی شه دکی جون! 

قربون همگی :*