بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

ازون بابا کفتر میاییه.... یه دونه فافا جون میایییه

سلاملیکم

خاک بر سر همه اونا که 10 تا پست آخرو نوشتن و اینقدر به سر ما خاک ریختن.

ج...ها من دو روز نیام اینجا باید این همه فحش بخورم بعد اون عیال جون و آریشو جون که نمیان هزار و یک ناز و ادا ازشون میخرید که بیان دو خط بنویسن که ازون دو خط هم یک خط و نیمش فحش دادن به مدیر وبلاگه!!!! پس خاک بر سر من کنن با این رفیقای خاک بر سرم.

آخیششششش فحشامو دادم. خوب حالا بریم سر اصل مطلب:

1- این پریدنا از قبل هم بوده فقط شماها نمیدونستید. حالا راه کارش اینه که یا تو ورد بنویسید و بعد بیارید اینجا کپی کنید و فونت رو هم تاهوما بذارید یا اینکه همینجا بنویسید ولی چند دقه یه بار کلشو هی کپی کنید. در هر دو حالت این شمایید که اسکل میشید ولی این اسکل شدن بهتر از خرفت شدن پس از پریدنه. حالا انتخاب با شماست.

2- قرارمون شد کی؟ من که 5 شنبه نمی تونم تااااااااااااااا آخر اینکه دفاع کنم. به خودم قول شرف دادم که از خونه درنیام تا تز تموم شه به خاطر همین دور منو برا 5شنبه ها خط بکشید و برای بعد از ظهرم یه روز بگید میام.

3- خاک بر سرت

4- می خوام یه قانون بذارم چون دلم می خواد و مدیرم و زورم میرسه. من بعد هر کی میاد اینجا باید یه جک بنویسه دل دکی جون وا بشه همین که گفتم بدون جک آپ کنی تو میدونی و من.

5- تو اون رنکینگتون جیگی جون و دکی جون که از من زده بالا

6- سمی اون کام خونه شماست که مستهجنه نه وب ما وگرنه چرا از شرکت باز میشه؟ چرا از خونه های ما وا میشه؟

7- عیال جون از جو بیا بیرون به ما هم سر بزن. چقدر کار می کنی؟؟؟؟

8- مرام جون کجایی؟ ایرانی؟ چینی؟ خارجی؟ کجایی؟ یه سر بزن به ما خاک بر سرا

9- آریشو جونم تو دفاع کردی منه خاک بر سر هنوز دارم میزنم تو سر خودم. خاک بر سرم

10- برید دیگه دستم درد گرفت انقد تایپ کردم