بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

برای یک دونه عیالم

عیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال! عیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال!

عیال یعنی عشق! صفا! 

عیال می خوامت!

عیال عاشقتم!

عیال بیا بغلم!

حالا بچرخون! حالا بِلرزون!


عیال جونم، به خدا خیلی ماهی! مرسی که حواست بوده که یه وقت با دیدن عکس هاتون دلم نخواد! آخه چه قدره تو ماهی! بگو واسم درست می کنی تو سبزی پلو با ماهی؟

عیال جونم! من خواستم خودمو چُس کنم! وگرنه من لال بشم اگه حرف جدایی رو بزنم! اصلآ مگه من بدون تو می تونم؟! بعدشم می دونستم که بقیه سریع می آن وساطت می کنن 

ولی عیال! می خوام یه چیزی بهت بگم فقط بین خودم و خودت بمونه! عیال! می دونم جلو در و همسایه گفتی عیالت رفته خارج درس بخونه! ولی عیال شرمنده! روم سیاه به خدا عیال! بین خودمون بمونه عیال! من اینجا تو رستوران کار می کنم عیال! روز ها ظرف ها رو می شورم و زمین ها رو تِی می کشم! شب هام دست شویی ها رو! البته کارم خیلی خوبه ها! صاب کارم می گه هیش کی مثل تو توالت ها رو برق نمیندازه! خلاصه کلی ازم راضی ان! یه همچین عیالی داری عیال! می دونم که الان کلی داری بهم افتخار می کنی! قربونت برم عیال! راستی پول هامم دارم اینجا جمع می کنم که وقتی اومدم ببرمت اون سرویس طلا هه رو که دوست داشتی برات بگیرم بندازم گردنت! 

می بوسمت عیال. خاطرتو می خوام. مراقب خودت باش :*