بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

برای آریشو

سلام آریشو

خوبی؟ سلامتی؟ و اما ام.... خوبه؟ چه خبر؟

اولا تبریک بابت اون رنکینگتون که ای تو روحتون با اون اول شدنتون. ای روزگار. یه زمانایی بود ما اول بودیم با اختلاااااااااااااااااف اونم نه یکی نه دو تا خیییییییییییییلیی. به هر حال دنیا اینجور نمیمونه.

دوما ایشالله زودتر دفاع کنی و تموم بشه. برا منم دعا کن

سوما جکت کو؟؟؟؟ عزیز من آخه من که بیکار نیستم برم فک کنم زحمت بکشم بی خوابی بکشم برا شماها قانون وضع کنم بیارم اینجا بنویسم که شماها رو ازین هردم بیلی دربیارم اون وقت شماها رعایت نکنید؟؟؟؟ این شد زندگی؟؟؟

چهارما ما هم خالمون چند ماهه نیومده!!!! تازه وقتیم میاد دوبار دوبار میاد!!!! خاله قاط زده

پنجما مراقب خودت باش. بووووووووووس



حالا جوک خودم:

سه تا مرد بودن داشتن در مورد رابطه جنسیاشون با هم درد و دل می کردن

اولی میگه: من زنم پزشکه. هی میگه اینجوری بهداشتی نیست اونجوری بهداشتی نیست

دومی میگه: من زنم مهندسه. هی میگه ازین زاویه بهتره. ازون زوایه با حالتره

خلاصه دوتاییشون کلافه بودن.

یهو سومی میگه: عوضش من زنم معلمه: هی میگه عزیزم با تکرار بیشتر و تمرین مستمر نتیجه بهتری حاصل می گردد.