بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

رفتی ج... شدی؟

سلاممممممممم جیگرای خودم مخصوصا آریشویییییییی جیییییگر. به افتخار آریشو جونم بزن اون دست قشنگه رو.  

عزیزم مرسی از تعریفای که از خونمون کردی. برگشتی حتما باید بیای خونمون.  

آریشو جون من پزشک خانواده هستم عزیزم.  

اون دو دفعه ای که ام... آقا تشریف اوردن کار دیگه تموم شده. شانس اوردیم حالا در حد یک سرزدن قدم رنجه فرمودن والا بچه ها دو قلو موقولو میشدن. 

آریشو واقعا تو خجالت نمیکشی آریشو. ما با خون دل فرستادیمت اونجا بلکه آدم بشی یه کسی بشی واسه خودت رفتی ج... شدی؟ حالا من جواب در و همسایه رو چی بدم؟  

اینیم که میگی داری از چاقی میتترکی همینه دیگه گرمی حالیت نیست. حالا مطمئنی بچه مال ام..؟  یا مال اون پسر ایتالیاییاس؟ هان؟ شایدم اون پسر سوئدیه؟ ای بی حیا اون نامزد داشت!!!!!! خلاصه مال هرکی هست برو آویزونش شو. من دیگه کاری از دستم بر نمیاد ای بی ابرو