بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

یعنی دوباره خاله شدم....

سلامم بر همه دوستای گلم 

اول بگم که من این چند وقته که نبودم به خاطر این بود که دندونامو داشتم درست میکردم بعد یه جراحی لثه داشتم الانم دهنم زخمه داغونه دلتون برام یه عالمه بسوزه  

واییییی اریشو جونم یعنی باز خاله شدم حیف که اینجا نیستی وگرنه میدونستم دختره ج.. چی بهت بگم یه ملتی با کلی امید تورو فرستادن اونجا که باعث افتخارمون شی حالا میخوای با شکم گنده برگردی ایران وای بر ما ( بچه ها این قسمتو ۳ بار تکرار کنید) من میگم چطور ممکنه اریشوی دایموالرژیم چاق بشه ژس بگو برامون بچه  اورده وای بر ما ( بچه ها این قسمتو ۳ بار تکرار کنید) ببین اریشو حالا باید یا بچه رو بندازی که نمیشه گناه کبیرست یا اینکه خودت مثل بچه ادم اول بگو باباش کیه که البته با توجه به ادمایی که جیگی گفت خودت بهتر می دونی کدومشون بوده اگه هیچ کدوم نبوده که خودتو اویزون کن به اون که خوشگلو مهربونه نگران نباش حالا یا میگیره یا نمیگیره  

اریشو حالا بگو ببینم چند ماهته ؟ ببین کار سنگین نکنی؟ خودتو تقویت کن دیگه کار از کار گذشته به فکر خودت. باش وای بر ما ( بچه ها این قسمتو ۳ بار تکرار کنید) 

خوب حالا میرسم به بقیه  

واقعآ چی فکر کردی این جوک بی مزتو فرستادی خجالت نمیکشی فافا؟ فقط مقابلت سکوت میکنم و نگاهت میکنم ببینم خودت شرم میکنی؟ 

جیگی من از مشاوره خوبی که به اریشو دادی ممنونم فقط اینکه به بچه ها بگو ۲۰۰۰ تومناشونو اماده کنن که خودمون سیسمونی درست کنیم اخه با چه رویی به مامانش بگیم ارشو ج.. شده وای بر ما ( بچه ها این قسمتو ۳ بار تکرار کنید) 

خوب دیگه رییسم داره چپچپ نگام میکنه بازم میام ببینم حاله مامانو بچه و خاله ها چجوره  

بوس