بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

همتون ج.. اید!

سلام ج... جونا، خوبید پ... ها؟ ازونجایی که تر و خشک باهم میسوزن دیگه ناچارن هممون ج.. ایم. بچه ها انقدر قضیه رو بزرگش نکنید روزانه هزاران هزار ازین بچه های حروم زاده به دنیا میان! آریشو جون چیزی نشده که فدای سرت، قدم اون کاکل زریت رو چشم هممون...  بالاخره ما تو گروهمون، یه مرد لازم داشتیم که کار خدا جور شد

آریشو جون ما که میدونیم حامله ای حالا بر فرض محالم که نباشی :

نگران نباش ممکنه بخاطر استرس یا عوامل دیگه گاهی اوقات این حالت پیش باید که مثلا دو ماه نشی، خیالت راحت! میشی. اگه خیلی طولانی شد مثلا یه ماهه دیگه ام نشدی اون وقت برو دکتر ولی الان لازم نیس. من یه بار تجربشو داشتم.

عزیزم وقتی نمیای اینجا بنویسی من دلم میگیره فک میکنم تو از دست ما ناراحتی هنوز! ایشاله کار داداشت هر چه زودتر درست بشه و مامانت اینا بیان پیشت. 2 ماه دیگه که تزت تموم شه ایشااله، میای ایران؟ دیگه ایشاله نامزدی و این حرفا، آره؟ فک کنید بچه ها یه خرس تو لباس عروس!  شوخی کردما قربونت برم.

فافاجون مرسی از بخش جک!

جک (واسه بعضیا تکراریه!) :

از یه ملا بهترین خاطرشو پرسیدن. گفت: در خیابان بودم خانمی را دیدم اسمم را پرسید گفتم عبداله! اسمش را پرسیدم گفت : سیندرلا! گفتم از جلو مارا ثمری هست؟ گفت: استغفر اله! گفتم از عقب چطور؟  گفت : بسم اله! نشانش دادم گفت ماشااله! چنان زدم که گفت اشهد ان لا اله الله و مسلمان شد! 

پ ن : جایزه بهترین جک هفته به خانوم دکتربخاطر جک فوق اهدا میگردد.