بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

سری جدید جوک...

 یه مادره به دخترش می‌گه: هر وقت با دوست پسرت رفتی بیرون، تو باید دنگ خودت رو بدی تا اون خیال بیخود نکنه. بعد از اولین بار که بیرون رفتن، مادر پرسید: خوب چی شد؟ دختر گفت: رفتیم سینما، ولی من پول بلیت خودم رو دادم. بعد از دومین بار که بیرون رفتن، مادر پرسید: خوب، این دفعه چی شد؟ دختر گفت: رفتیم رستوران هر چی اصرار کرد من نگذاشتم و دنگ خودم رو دادم. بعد از سومین بیرون رفتن مادر پرسید: چی شد؟ دختر گفت: هیچی، یه کادو برام خریده بود. باز کردم و دیدم یه ساعت به من داده، من هم نیم ساعت بهش دادم 

 

 

 

به لره میگن پاشو برقص . میگه من از این لاشی بازیا بلد نیستم اگه میخواهید براتون بگوزم . 

 

 

 ترکه میره داروخانه میگه کاندوم میخوام. یارو سرکارش میذاره میگه: آهنی،پلاستیکی،
پارچه ای،کدومش؟ترکه میگه:واله من که نمیدونم.فکر کن خواهر مادر خودته،یه چیز خوب بده. 

 

 

کرمه میره تو شورت یه مرده یهو چشمش میوفته به دم و دستگاه یارو. میگه: سلام یا جد بزرگوار خدا بد نده نبینم رو ویلچر نشستی 

 

 

چنانچه به سر درد مبتلا شدید از این نسخه استفاده کنید. هلیله و ملیله، پشم کس جمیله، روغن شمبلیله، دسته میخ طویله، نم میکنی، دم میکنی، کونتو یه کم خم می کنی سه وجبو نیم توش میکنی،دردو فراموش میکنی.ابن سینای قزوینی