بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

خوابم میاد بابا جان

سلام دوست جونا

خدا رو شکر که اینجا هست وگرنه سر این کارای مسخره ای که مجبوریم انجام بدیم میمردیم.

دکی جون کلی با جوکت حال کردم. منم دلم تنگ شده. بریم بیرون. بابا عین اون دفعه که یه دفنی رفتیم خونه جیگی این بارم یه دفنی بریم بیرون.حالش بیشتره. کی اون دفعه رو جورید؟ این بارم بجوره لطفا.

بچه ها من خسته شدم. خواببم میاد. خیلی زیاد. بابا من حوصله کار کردن نداااااااااااااارم. می خوام برم خونه بخوااااااااابم. به کی باید بگم آخه؟

خبر جدید ندارید؟ سوت و کوره اینجا ها. خوب فعالیت نمی کنید چند وقته.

جیگی عروسی دعوت نبودی؟ عروس جدید؟ دوماد جدید؟ چیزی؟ میزی؟ ای بابا

 

 حالا جوک:

به غضنفر میگن : یه میوه خوشمزه ، آبدار و شیرین نام ببر ؟

میگه : خیار!

بهش میگن : خیار کجاش آبدار و شیرینه ؟

غضنفر میگه : با چایی شیرین بخور ، نظرت عوض میشه ! 

 

بقیه جوکا خیلی مسخره بود دیگه نمی نویسم :دی