بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

ای ج....

سلام فافا ج .... پ......

سلام جیگرا قربونتون برم

امروز من و جیگی جون و خانوم دکتر جون با هم رفتیم بیرون. آریشو جون و سمی جون و مرام جون جاتون خیلی خالییییییییییییییییییییییییییییییییی بود واقعا خیلی. اما تو ای فافای ج... لحظه شماری می کردم واسه دیدنت که نیمدی اصلن هم جات خالی نبود(خالی بستم خیلی دلم واست تنگ شده و جاتم کلی خالی بود بی معرفت و بد قول) تازشم دلتون آب جیگی جون کلی درس زندگی به من و خانوم دکتر داد

فافا جون چت شده خوب؟ اکو واسه چی؟ با قلبت چه کردی؟ بابا مراقب خودت باش خوب

آریشو  جون بیا به ما هم خبراتو بده خوب یا لاقل با میل بگو چه خبره

سمی جون قربونت برم نگران نباش زودی میگذره برمیگردی گلم

دوستون دارم

بوس