بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

مبارکههههههههههههههههه

سلامممممممممممممممممم

واییییییییی چه خبرای خوبییییییییییییییییییییییییی

چه خبره اینجاااااااااااااا

الهی قربونت برم سمی جونم مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههخوشگل من. جیگی راست میگه لوس باز یدر نیار دیگههه مگه همون آدم خفنه نیست که خیلیم با هوشه و خفن و توپه . سمی جونم من که میرم لباسمو بدوزم لوس نشیاااااااااااااااااااااااااااااا وای بچه ها نمیدونید چقددر خوشحال شدممممممممممممممممممممممممممممممم پس ان شالاه برگردی کلی خبرا و جشن های خوب داریم. فکر کنم آریشو هم پروژش تا آخر شهریور تمومه اگه بیاد ایران احتمالا یه عروسی دیگه هم افتادیم. آخ جونننننننننننننننننننننننننننننننن

سمی جونم جکات واقعا عالیییییییی بود کلی خندیدم خدا دلتو شاد کنه

مرام جونم عاشقتم با مرام خوبیم شکر مشغول زندگی. تو و همسرت و دخمل خوشگلت خوبید؟ ان شالاه همیشه به عروسی و شادی.

جیگی جون هم که ان شالاه مثل همیشه خوب و سلامت و پر انرژی

خانوم دکتر هم که ترکونده با جکای باهالش ولی منم با مرام جون موافقماااااااا

آریشو هم که فکر کنم حسابی سرش گرمه جمع کردنه پایان نامشه موفق باشی عزیز دلم

فاف فافا فافا جون فقط با ما نمیتونی بیای بیرون و قول دادی ۵ شنبه ها بشینی سر پروژت دیگه!!!!!!!!!! شیطون پس چرا جمعه زنگ زدم حالتو بپرسم خونه نبودییییییییی ها ها ها ؟ ای شیطون واقعا که!!!!!!!!!!!

دلم تنگ شدههههههههه

بچه ها موقع سحر و افطار خیلی دعام کنییددددددددددد بوسسسسسسسسسسسس