بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

و اما سمی جون و اما ر...

سلام دوست جونای خوشگلم. با یه عالمه خبرای جدید و مهم اومدم. یالا جمع شید براتون بتعریفم

دیروز که میشه چهارشنبه من و سمی جون تو اسکایپ با هم چتیدیم. اولا یه توضیح مختصر در مورد این نرم افزار بدم که شماها بدونید تو دنیا خیلی پیشرفتا به وجود اومده مثل وب که حالا دیگه شما بلدید و میدونید چیه و یکی دیگه هم هست مثل اسکایپ که اون برای چته و دیدن دوستتون در حالت درازکش با یه عالمه ممه از اون سر دنیا. خیلی حال میده. لطفا دانلود کنید اگه دوست دارید سمی رو در حالت دراز کش و یه......ببینید.

بگذریم ازین حرفا. خبر مهم ماجراهای خواستگار سمی جونه. همون آدم خفنه که داداش رئیسشه و قبلا تا یه حدی ازش خبر داشتید و میدونید که آدم با سواد و مهم و پولدار و تحصیل کرده و خانواده دار و برادر رئیسیه اما............. این سمی خــــــــــــــر میخواد بگه نه!!!!!! من نمیدونم دیگه. من انقدر تو اسکایپ جیغ زدم و فحش دادم و هوار هوار کردم که خفه شدم. دیدم نه این آدم بشو نیست گفتم بیام اینجا موضوع رو با شما عزیزان مطرح کنم. خانم جیگی شما میدونی و این سمی و اون فحش های آبدارت. بابا این آدم بشو نیست. میگم خوب این آدم چه مشکلی داره تو می خوای بگی نه؟ میگه خیلی ساکته!!!!!؟؟؟؟؟ فک کن....نه یه دقه فک کن. تو این قحطیه شوور آدم گیر بده به ساکت بودن طرف. اییییییییییییییییییییییی خــــــــــــــــاک بر سر من.

من در نهایت به سمی گفتم ما موضوع رو میبریم کمیسیون و منم که شماره رئیس سمی رو دارم خودمون زنگ میزنیم و از طرف سمی بله رو میگیم. بالاخره انگار باید خودمون دست به کار بشیم وگرنه این شوور بکن نیست که نیست. فقط می خواد حرص بده.

سمممممممممممممممممممممممییییییییییییییییییییییییی خوووووووووووووووووبه الکی ایراد نگیر. میره هاااااااااااااااااااااااااا

-----

حالا بحث فنی. شما ازین لینک نرم افزار اسکایپو دانلود کنید. بعد تو یه ساعتی که هم سمی بتونه هم آریشو همه آن بشیم که همدیگرو ببینیم.


رمز فایل رر: www.mihandownload.com 

لینک مستقیم دانلود نرم افزار