بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

ای تو اونجات

سلام 

فافا راس میگی؟ ای سمی تو اون روحت. تو حلقومت از ک... بیاد بیرون 

فافا راس میگه. تو اصلا مغز داری که بخای فک کنی؟ اصلا تو شعور داری؟ اصلا تو آدمی؟ 

من همین امروز یه تماس با مامانت میگیرم. میترشی میمونی رو دستمون بدبخت دو عالم میشیم. 

فافا من اصل گریم واسه آریشو بود. اون زیر میرا یه قطره هم به یاد سمی خره بود که ای کاش نبود با این افتضاحاتی که به بار میاره 

راستی دوس جونا یه جای خییییلی توپ واسه قرارامون گیر اوردم. هم هیجان داره هم جا واسه نشستن هم غذا هم کلی پسرای خوش تیپ و مایه دار واسه ازدواج. به جان خودم راس میگم. قرار بعدی میریم کارتین. آ... اسمشو کامل نمیگم که دخترا فردا میریزن اونجا هر چی پسره میبرن. به دوستام هیچی نمیرسه 

بچه ها من دیشب با پ رفتم . خیلی باحاله. مطمئنم خوشتون میاد. تازه پینت بالم داره که واقعا باحاله. واستون تعریف میکنم. البته اریشو و سمی هم باید برگردن بعد با هم بریم