بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

قررررررررررررررررربونتون برم

سلام جیگرای من

سمی جونم فدات شم جون هرکی دوست داری درست حسابی فکر کن به مسخره و شوخی نگیر این ماجرارو. امیدوارم به قول خانوم دکتر گل هرچی که خیرته با تصمیم گیری درست و منطقی خودت اتفاق بیافته. جکات خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی باهاله مردم از خنده. عاشقتم بوسسسسسسسسسسسسسسسس

جیگی جونم فدات بشم که تو انقد جاهای باهال واسه ما پیدا میکنییییی آخرشیییییییی به مولا دلم واست تنگ شده جیگرم. ولی بعید میدونم این ج....ها بیان اونجا چون غرب تهرانه و به اونا دوره ولی پ.... ها بهتون توصیه میکنم یه بار امتحان کنید(خوبتون شد منم بی ادب شدم؟؟؟؟)

الهی من قربون این خانم دکتر گلمون برم. عزیزم عاشقتم چرا کمبود محبت تا وقتی ما رو داری. همه دوست داریم. دشمنت تو گل گیر کنه من که میدونم روزی یکی رو میپرونی عین این سمی .....

عزیزم بازم واسمون از اون جکای باهالت بنویس من که نگفتم جک ننویس جیگر. دیگه نبینم کمبود محبت داشته باشیاااااااااااااااااااااااااا

مرام جونم دلم واست خیلی تنگ شده عزیزم

آریشووووووووووووووووووووووووووووووووووووو مردم از دوریت......

فافا جونم خیلی میخوامت

ختم کلوم : عاشقتوونمممممممممممممممممممممممممممممممممم

پ.ن: التماس دعا مخصوصا تو شبای قدر