بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بازگشت به خانه!!!!!!!

سلام هلوای من (هلو) یه لحظه فک کردم دیدم این بهترین کلمه اس، چون همتون مثل هلو شیرین و آبدار و خوشمزه این!  

من دچار کمبود محبت شماها شده بودم که برطرف شد تاحدی! بازم محبت کنید، مرام جون و فافاجون هم محبت کنن، خیلی محبت کنن، محبت آریشو جون هم میخام  از محبت خارها گل میشوند .... از محبت دکترا خل میشوند  (بچه هاادامه بدید این شعرو بخندیم بعد بعنوان اثر ادبی وبلاگ ثبتش کنیم بعدها هر رقت دور هم جمع شدیم با دندون مصنوعی بخونیم حال کنیم! جدی یا!) 

جیگی جونم بابا از شما بعیده بنگاهی چیه، ما فقط با دکتر مهندسا می پریم من خودم دکترم ناسلامتی!

بچه ها جون یه سورم باید بدیم به مناسبت تغییر ادبیات عیال جون، قررررررررربونش برم! عیال جون پنج شنبه باشه سمت غرب هم میایم به جون خودم راس میگم.  

بووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسس