بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

مرام جون خودتو عشقست...

مرام جون هزار الله اکبر به این دخملت چقدرررررررررر ناز شده دیگه آدم دلش نمیاد بچلونتش، دلش میخاد نازش کنه... عکس سر نمازش که شورتش با چادر نمازش سته دیگه آخر بامزگیه. 

وایییییییییی مرام جون هزار ماشااله... لا حول و لا قوه ... واقعا خشکل و خوش هیکل و خوش تیپی... رنگ لباس صورتیت فوق العاده اس و رنگ موت تو اون لباس خیلی بهت میاد، با اون لباس مشکیه که ام خیلییییییی دافففففففففف شدی!

جیگرم اگه عکس خودتو نمیفرستادی ما میتونستیم راحت تر در مورد عروس خانومتون نظر میدادیم ولی با وجود تو آخه چطوری!!!!!!!!!!! اولا که چقدر نسبت به اون روز که سفره بود خونه مامانت، لاغرتر و خوش هیکل تر شده که فک کنم همینم باعث شده سنشم پایین ترازقبل نشون بده. با داداشت بهم خیلی میان ماشااله! ایشششششااله که خوشبخت بشن. تو اون عکس که بغل هم انداختین ، خیلی خوبه! چشماش خوش حالته. داداشتم ماشااله هم مرد شده و هم خوش تیپ! کلا عروس و داماد بهم میان همه جوره بزنم به تخته. از نظر انتخاب لباس و سلیقه و ... خودت تکی واقعا که اگه عروس خانومتونم هم تو کلاسای شما شرکت کنه دیگه تکمیله! البته اینا همش حرف اضافه اس که ما میزنیم ایشششششششاله که خودشون از نظر هم تا آخر عمر لیلی و مجنون باقی بمونن! ز... که ماشااله ذاتا خشگله و حرفی توش نیس! ف.. تو عکسا چقدر عوض شده ، خانوم شده شیطون نیس تو عکسا