بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

سلام خوشگلای من

سلااااااااااااااااام دوست جونای خودم

خوبین؟ خیلی وقت بود براتون ننوشته بودم. دلم حساااااااابی براتون تنگولیده بود.

مرام جون بازم شرمنده که نیومدم. گفتم که چی شد. ببخشید عزیزم. ایشالله داداش خوشبخت بشن. عکسات چه جیگر بود. خواهرمم دید کلی تعریف کرد. وای چه ماه شده بودی چیگل. اون موشتم که خوردنی بود. واییییییییی خدا. خیلی دلم برات تنگ شده. می بوسمت

سمیییییییییییییییییییییییی جونم رسیدن بخیر. من که دیگه تلی باهات حرفیدم. فقط زود باش قرار دادن سوغاتی رو بذار که ما طاقت نداریم :دی

جیگی جونم چه طوری؟ مسافرت خوش گذشت عزیزم؟ شمال شلوغ نبود؟ کجاها رفتید؟

عیال جون آریشو جونم تو چطولی؟ کجا بودی؟ زودی بیا تعریف کن ببینیم.

آریشششششششششششششششششو مبااااااااااااااااااااااااااااارکه دفاع کردنت. ای ول تو خیلی زرنگی. من از همه تنبل ترم. اصلا عرضه ندارم یه تز جمع کنم. خیلی داغونم به خدا. به هر حال مبارک باشه. کی میای ایران؟ عروسی می خوایم ما. زود باش دیگه

دکییییییی جوووووووووووووونم خوفی؟ سلامتی؟ جیگر دلم برات تنگولیده. چه خبر؟ اوضاع احوالت خوبه؟ نرفتید مسافرت؟ مامان و آبجی خوبن؟

دوست جونا می خواستم یه چیزی بگم. پایه اید یه صندوق وام بین خودمون راه بندازیم؟ ماهی صد تومن فقط. این روزا یه وام دو تومنی بخوای بگیری باید صد تا ضامن برد. گفتم یکی بین خودمون راه بندازیم. زیادم نیستیم بعدشم فقط ماهی صد تومن بیشتر نباشه که بتونیم راحت بدیم. خلاصه اگه پایه بودید خبر بدید تا من کاراشو بکنم. منتظرم چیگرا. بوس