بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

الهی که من قربونتون برممممممممممممممممم

سلام عشقای من

*سلام سمی قشنگم الهی قربونت برم از پستای بچه ها فهمیدم اومدی. اونروز نوشته بودی واسه نامزدی داداش مرام جون میای فکر کردم الکی نوشتی پس واقعا اومدی الهی قربونت برم دلم واست یه ذره شده کاش زودتر ببینیمت خوشگلم بابا هیکلو بیخیال من از تو گاوتر شدم عسلم.

*وایییییییییییییییییییییی آریشوی خوشگلم عیال زرنگم قربونت برم ماشالاه دفاع کردی به سلامتی؟ مبارکهههههههههههههههههههههههههه کی میای ایران عزیز دلم؟ توروخدا بیا اینجا واسمون خبرای جدید بنویس ببینیم دنیا دست کیه؟ به قول جیگی ما منتظر عروسی هستیماااااااااااا. عاشقتم به مولا

*مرام جونم الهی قربونت برم من که دلیل نیمدنم رو واست نوشتم گلم. پدر بزرگ ص.... ۴ شهریور فوت کرده بود صورت خوشی نداشت بیام. اون حرفی نداشتا من خودم گفتم خوب نیست وگرنه از خدام بود بیام خوشگلم. عکساتم که محشر بود عزیزم مرسی که به حرفم اهمیت دادی و واسم این همه عکسای خوشگل فرستادی. دخترت که عشقه ملوسه جیگر عین مامانش. با سمی موافقم تو همه عکسا تو از همه جیگرتر و مانکن تر و خوشگلتر بودی ماشالاه. عروستونم خوبه ان شالاه که خوشبخت بشن . مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

*فافا جون عاشقتم. واسه صندوق بذار بهت خبر میدم.

جیگییییییییییییی جونم عاشقتم من دوست دارم .

خانم دکتر گلم مرسی از جکای باهالت دوست دارمممممممممممممممم.

دوست جونا ببخشید من این چندوقته سر کار سرم خیلی شلوغ بود وقت نمیکردم بیام بنویسم. عاشقتونممممممممممممممممممممممممممم به مولاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

دلم واسه دیدن همتون یه ذره شده

روی ماه همتون رو از دور میبوسم.

تورورخدا بیباید وقت بگید همو ببینیم.