بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

درباره قرار!

سلام بچه ها جون.

جیگی جون و عیال جون، ببخشید دیر جواب دادم، آخه دیروز فاینال زبان داشتم این چند روز در حال خرزنی بودم!  عیال جون عزیز به خدا من که عشق می کنم وقتی خودم قراری رو هماهنگ می کنم یا هر کار کوچیکی که برا گروهمون بتونم انجام بدم. بخاطر سر خوردگی و ... نبود جیگر. بخاطر ذیق وقتی که دارم گفتم.  

جیگی خانوم تو قرار قبلی فقط فافا جون بود که نیومدنش یه دفعه ای شد. مرام جون گفته بود که تا بعد ماه رمضون اصلا نمیتونه بیاد و سمی جون هم نبود اینجا. انی وی (چقدر خارجی شدم من !)

هر کی وقتای خالیشو بگه : من از چهارشنبه تا یک شنبه نیستم ، میرم ولایت. از دوشنبه هفته دیگه تا آخر هفته اش بغیر از وقتایی که سرکارم میتونم.

فقط این دفعه قرارمون پنج شنبه باشه خواهشا، حالا صبح یا عصر! که مجبور نشیم هل هلکی و خسته از سرکار بیایم.