بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

سلام جیگرا

سلام جیگرای من خوبید؟ خوب با این وضعیت که جیگی جون ۵شنبه جمعه این هفته و ۵شنبه جمعه هفته بعدش نیست که!!!!!!!!!!! خوب دیر میشه که!!!!! من سمی جون میخوامممممممممممممم.

اوکی پس فکر کنم با این وضعیت قرار میشه ۵ شنبه ۲۱ مهر!!!!!!!!!

بچه ها پس خواهشا دیگه واسه ۵شنبه ۲۱ مهر که تولد آریشو جونمم هست دیگه هماهنگ شید که دیرتر نشه خواهشا!!!!!امیدوارم تا اونوقت آریشو جونمم اومده باشه بتونیم حضوری تولدشم تبریک بگیم. بچه ها دیگه دیرتر نشه خواهشا من دیگه طاقت ندارم(حالا دعا کنید واسه خودم کار یا برنامه ای پیش نیاد!!!!!) البته ۲۱ مهر من از ظهر به بعد میتونم چون نوبت تعطیلی من نیست و تا ظهر سر کارم!!!!

منتظر اوکی های نهایی جیگی جونُ- سمی جون- خانوم دکتر جون- مرام جون- فافا جون و اگه آریشو جون ایرانه آریشو جونم هستما. بچه ها زودی اوکی بدیدا. 

دوستون دارممممممممممممممممم

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس