بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

موافقمممممممممممم

سلام جیگرا

جیگی جونم رسیدنت بخیر جیگر. چی بگم بابا هماهنگ نمیشید دیگه بیخیال!!!!!!!!!!!!

خانوم دکتر جون سمی جونو چند وقت ندیدیم؟؟؟؟ از قبل رفتنش که ندیده بودیمش فکر کنم نزدیکای ماه رمضون بود رفت الانم 2 ماه از اول ماه رمضان گذشته جیگر!!!!!!

آهان پس آریشو جریانش اینطوریه!!!!! آره واقعا ماشالاه واقعا بهش افتخار میکنم عیالمو!!!!!ان شالاه همینطور به هرچی دوست داره برسه بس که ماشالاه با ارادس گلم.

سمی جونم آخه 7 و 14 ام که جیگی جون گفته بود نمیتونه گفتم 21 ام که مرام جون گفت پاتختی دعوته!!!! واسه اینکه دیگه دیرتر نشه گفتم 22 ام که جمعه است. بعدم من با نظر جیگی جونم موافقم نظرش عالی بوددددددددددددددددددددددددددد

جمعه بریم پارک بانوان ناهارم از بیرون بگیریم. بهترین فکرهههههههههههههههههههههه