بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

جوک

·         یه یارو با پژو 206 مسافرکشی میکرده. 4 نفر رو سوار میکنه بعدش خیلی تند میره. اولی میگه آقا خیلی داری تند میری. راننده میگه تا حالا 206 داشتی؟ طرف میگه نه. میگه: پس خفه شو. همین طور سرعت رو میبره بالا و تا نفر سوم همین جواب رو میده. چهارمین نفر میگه آقا خیلی تند میری. میگه تا حالا 206 داشتی؟ میگه: آره. راننده میگه: پس ترو خدا بگو ترمزش کدومه!
 
 
·         یارو واسه عاشورا نمیدونست پشت ماشینش چی بنویسه، نوشت: " یزید واقعاً ازت انتظار نداشتم!"
 
 
·         به طرف میگن با لواط جمله بساز. میگه بر محمد و آل محمد صلواط !
 
 
·         یارو با زنش میره پارک بلال بخوره، یه دونه از اونا رو برداشت و به زنش گفت: ببین قدرت خدا رو! همین بلال زمان پیامبر اذان می گفت!
 
 
·         از یارو می پرسن: چرا کوچه تون آسفالت نشده؟ میگه: بسم الله الرحمن رحیم، با سلام خدمت بینندگان عزیز و پرسنل محترم شهرداری و مقام معظم رهبری وخانواده محترم جانبازان و شهدا و با درود به روح امام راحل، من مال این کوچه نیستم!
 
 
 
 
-          چرا به یارو هشتاد ضربه شلاق زدن؟
-          چون شراب حرامه.
-          چرا حرامه؟
-          چون برای بدن ضرر داره.
-          یعنی میخوای بگی یک لیوان شراب از هشتاد ضربه شلاق ضررش بیشتره؟!
 
 
·         دختره میره تعلیم رانندگی. ازش میپرسند چطور بود؟ میگه: بد نبود، اما خیلی خوشم نیومد، چون معلمش خیلی مذهبی بود. میگن: واسه چی؟ میگه: والله من هر کاری میکردم، هر جایی می پیچیدم میگفت: یا ابالفضل ... یا حضرت عباس ... یا امام حسین!
 
 
·         دختر افتاده بود تو آب داشت غرق می شد بهش گفتم دستتو بده من!!! گفت: می خوای نجاتم بدی؟! گفتم: پَ نه پَ می خوام برات لاک بزنم!
 
 
·         یارو میره داروخونه شیاف میگیره. می پرسه اینو چیکارش کنم؟ طرف میگه بکن تو ماتحتت! میگه شما الان عصبانی هستین، من بعدا مزاحم میشم!!!
 
 
 
·         سرهنگه داشته امتحان رانندگی می‌گرفته. از یارو می‌پرسه: اگه یه نفر وسط خیابون بود، بوق میزنی یا چراغ؟ طرف میگه: برف پاک کن جناب سرهنگ! سرهنگه کف می‌کنه می‌پرسه: یعنی چی؟ یارو میگه: یعنی یا برو این طرف یا برو اون طرف!