بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

جیگی وارد میشود

سلااااااااااااام به دوستای گلم. 

خوبید؟ وای که چقدر دلم براتون تنگ شده.  

بچه ها به جان خودم این چند وقت که نیومدم بنویسم اونقدر کار داشتم که دیگه دارم خل میشم. 

الانم کلی کار رو میزمه. از وقتی رئیسم عوض شده و این عوضیه شده رئیس باورتون نمیشه چه رسی از ما میکشه. هر روز باهاش دعوا دارم 

خوب ول کن این حرفا رو. دکی جون منم واقعا شرمنده شدم. تو رو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخدااااااااااااااا منو ببخش اما عیدی بددددددددده.  

فافا جون مرسی که به فکرم بودی و نگرانم شدی دمت گرم.به تو میگن رفففففففیییییییییییق. 

مرام جونم و عیال جون چطورن؟ خوبین خوشین سلامتین؟  

راستی فافا زیارتت قبول مشتی  

سمی کجاس؟ ای ج... ای پ... ج..ر. خوردی؟ 

آخیش مردم از بس فحش ندادم. جیگرم حال اومد