بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

واو!!!!!!! ۷۷۰۰۰ تومان جریمه!!!!!!!

سلام جیگرا.

سلام فافا جون چه خبره؟؟؟؟ ۷۷۰۰۰ تومان جریمه!!!!!!!!!!!!کل وام ۵۰۰۰۰۰ بود!!!اصلا نداده بودی؟؟؟؟؟ فکر کنم من پارسال به همتون اس ام اس دادم که جریمه میکنن اما نمیدونستم انقد زیاده!!!! به حرف آدم گوش نمیدید که!!! فدای سرت گلم. یه دوره آموزشی میری چندین برابرشو درمیاری. سالم باشی جیگر.

راستی ریز نمرات میخواستی چیکار؟ شیطون میخوای اپلای کنی بری پیش آریشو؟؟؟؟؟

راستی منم یه جورایی به درد فافا دچار شدم. شرکت جدید واسه تاییدیه مدرک کارشناسیم با یونی مکاتبه کرده و اونم گفته بگید با ما تماس بگیرن و بعد فرمودن تا وام رو تسویه نکنی از تاییدیه خبری نیست!!! حالا خداروشکر من کلا اکثر ماه ها وامم رو به موقع ریختم به حساب. اول دی هم کامل تسویش کردم اما رسیدهاشو فاکس نکرده بودم!!! خلاصه که انقد بچه های قدیمی زیرآبی رفته بودن و وام رو دودر کرده بودن اینام زرنگ شدن!!!!خلاصه که لب دریا بریم خشک میشه ای بیچاره ما دهه ۶۰ ایها که هرچی بلاس سر ما میاد شوخی کردم بابا خیلیم خوش بحالمون که همو داریم. ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ