بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

قرار ۴شنبه کنسله

سلام جیگرا

من امشب به مرام جون زنگ زدم و بهش چهارشنبه رو گفتم. مرام جون حسابی مشغول کمک به برادرش و عروسشون واسه جمع کردن کارای عروسیه و حسابی سرش شلوغه. گفت ۴شنبه این هفته اصلا نمیتونه. بچه ها من ازتون خواهش میکنم شما ۵ شنبه همین هفته برید خوش باشید منم خوشحالم که شما با هم جمع شید. بعد ان شالاه بعد از عید همدیگرو میبینیم.

تازه مرام جون امشب به من گفت که عروسی داداششم دعوتیم. فکر کنم گفت ۵ فروردین. گفت اگه جور بشه و همه باشیم اونجا هم میتونیم همدیگرو ببینیم و کلی خوش باشیم.

به هر حال از من گفتن: شما این ۵شنبه برید چون این هفته وسط هفته یا آخر هفتش نشه دیگه هفته های بعدم نمیشه هر کس یه کاری داره دم عیده خرید و خونه تکونی و جمع کردن کارای عقب افتاده امسال و ترافیک و شلوغی خیابوناو .....

۵شنبه برید خوش باشید واسه منم تعریف کنید جای منم خالی کنید عکساتونم واسه من بفرستید

دوستون دارم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس