بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

عیدتون مبارک

سلام به خانمهای خوشگل و مهربون و جیگر خودم. عزیزای دلم کم کاری منو ببخشید، من 23 اسفند چشمامو عمل کردم و تا 29 ام خونه مامانم بودم، واسه سال تحویل اومدم خونمون. بعدم که عید دیدنی و این حرفا تازه اینترنتمم قطع بود الانم با دایل آپ دارم براتون می نویسم.

بچه ها جونم سال نو همه مبارک. از صمیم قلبم آرزو می کنم ان شالاه که امسال سالی سرشار از سلامتی، شادی و موفقیت باشه و هرکسی نسبت به سال قبلش پیشرفتهای زیادی داشته باشه.

ان شالاه که امسال سالی پر از عروسی باشه، سمی جونم، فافا جونم، خانم دکتر جونم با کسی که دوستش دارن و مطابق معیاراشونه ازدواج کنن ان شالاه(البته اگر خودشون دوست دارن که ازدواج کننا). فکر کنم خانم دکتر دست به نقدتره و ان شالاه اردیبهشت خواستگاریو....

بچه ها براتون بهترین آرزوها رو دارم.

مرام جونم عاشقتم مهربونممممممممممممممممممممم مرسی از اینکه تو انقد به ما لطف داری و همیشه ما رو برای شادیهات دعوت می کنی گلم. به خدا شرمندتم که نه نامزدی تونستم بیام و نه امشب می تونم بیام.همونطوری که تو اس ام اس برات گفتم مهمونیم از طرف فامیل شوهر و پیش بینی نشده و غیر قابل به هم زدن بود وگرنه انقدر دلم عروسی میخواد که خدا میدونهههههههههههههه.

به هر حال بازم متشکر. برای برادرت و عروستون آرزوی خوشبختی می کنم.

از طرف من به مامانت تبریک ویژه بگو لطفا و تشکر ویژه کن. بازم ممنون عشقم


دوستون دارمممممممممممممممممممممممممم

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس