بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

سلااااااااااااااام دوستای گلم. 

 

خوبیییید.سال نو همگی مبارک باشه جیگراااااا. ایشالا امسال به همه ارزوهاتون برسید. 

دلم براتون تنگ شدههههههههه ببینیم همو تورو خخخخداااااااااا 

عیال جون مبارک باشه عزیزم که چشمتو عمل کردی. خییلی کار خوبی کردی. 

مرام جونم خیلی دلم میخواست عروسی دادشت میومدم اما مسافرت بودیم  ایشالا خوشبخت بشن . قول میدم ختنه سرون بچشون بیام حتما کلی حال کردیا. ای ول . دلم واسه عروستون میسوزه با این خواهر شوهراش وای وای 

بچه ها آریشو دعوت کرده بریم پیششا. کیا پاین؟ من که تصمیم گرفتم برم. عیال جونم فک کنم اوکیه. بقیه زود جواب بدبد ببینیم چیکار کنیم. چه مجردی چه متاهلی من پایم. 

در مورد قرارمون این هفته 5شنبه که عیال نمیتونه بیاد. جمعه چطوره؟ آخه هفته دیگه 5شنبه جمعه ما میریم ساری. 6اردیبهشت هم میخوایم بریم گیلان. 

5شنبه 31 فروردین هم خوبه ها.نظر بدید