بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

۳۱ ام رو فیکس کنیم لطفا

سلام جیگرا 

سلام جیگی خودم مرسی عسلم فدای تو 

سمی جونم قربونت برم همه دوست دارن دیگه خداروشکر که به خیر گذشت و نرفتی تا اونجا مراقب خودت باش 

ای مدیریتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت .....

ببین همه اوکی دادن با ۳۱ ام فقط تو موندیااااااااااااااااااا اگه تا آخر امشب جواب ندی دیگه باید حتما ۳۱ ام رو قبول کنی و چون و چرا هم نداریمااااااااااااااااااااااااااااا 

راستی جیگی جون من که خودم پیشنهادشو دادم پس چی که پایم ان شالاه به امید خدا حتما میام 

راستی مرام جون خوش به حالت میری مکه از الان التماس دعااااااااااااااااااااااا. چه حالی میکنی تو اول میری مکه بعد سو....:-)ُ راستی به نظر منم خودمون بریم از یه جهاتی بهتره حالا حضوری دیدمتون بیشتر براتون توضیح میدم وگرنه همسر منم خیلی خیلی دوست داره بیاد و منم خیلی بیشتر دوست دارم با اون باشم ولی حالا براتون میگم که چرا میگم بدون همسرامون بریم. 

خانم دکتر چرا نمیتونی؟ خوب به مامانت توضیح بده داری با ما میای راضیش کن دیگه بابا اینطور که پیداست همه پاینا تو هم بیا دیگه. بچه ها دعا کنید به هممون ویزا بدن بریم. من که پاسپورتم حاضره فقط مونده دعوت نامه آریشو و ویزا گرفتن. آخ جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن 

 

پس سمی جون و خانم دکتر جون و مرام جون و جیگی جون و عیال جون:-) با ۵شنبه ۳۱ ام موافقن فقط مونده اون مدیر ج....... که اگه تا آخر شب نظر نده ۳۱ ام فیکسه. هوراااااااااااااااااااا 

حالا حضوری بیشتر در مورد سفر اروپامون صحبت میکنیم:-)