بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

دو کلوم حرف خصوصی با بعضیا

سلام بچه ها جون 

اول اجازه بدید من یه حرف خصوصی به این گردن شکسته بزنم بعد بیام پیش شماها! 

در به در مگه مرض داری اسرار آدمو فاش می کنی؟ اصلا شاید من به تو دروغ گفته باشم باید بیای بگیییییییییییی؟ از دست تو بچه جون من چیکار کنم؟ الان دیگه همه فهمیدن دیگه. چند شب پیش هم به جیگی جون زنگ زدم کارش داشتم اونم گفت برام تعریف کن که گفتم. فقط مونده خانوم دکتر و مرام جون. اصن به قول جیگی من دیگه حرفام تموم شده خودم نمی خواد بیام. شماره کارتاتونو بدید من پول شیرینی رو واریز کنم :دییییییی 

من کشتمت بذا ببینم تو روووووووووووووووووووو 

البته این عیال هم شیطونی کرد که اومد یه بخشی رو گفت ولی من سمی رو کشتم

حالا عیب نداره دیگه حرفیه که پاشیده رو زمین کاریش نمیشه کرد! 

دوس جوناااااااااااااااااااا ازتون خیلی خیلی ممنونم بابت تبریکا. مرسی خانوم خوشگلا :) 

خانوم دکتر و مرام جونم شماها فقط موندید بعد من نمیدونم همین جا بگم یا بذارم که 31 ام بشه یا اصن زنگتون بزنم تعریف کنم؟ خودتون بگید کدومو می خواین من همون کارو انجام میدم. بوس 

گردن شکسته ی ج.... پ..... مگه نبینمت